Zoals velen weten, komen we maandelijks samen om onze werking te bespreken en verder uit te bouwen. Maar februari is altijd nét dat tikkeltje specialer… dan zetten we de deuren open voor partners en vrienden. Bovendien is dit ook een bijzondere traditie binnen onze club. Deze vergadering wordt elk jaar georganiseerd door onze nieuwe leden.
Dit jaar namen Barbara en Steffi ons mee op een onvergetelijke reis naar Italië, met als prachtig thema: Venetiaanse Nacht. De sfeer zat meteen goed!
We genoten van een heerlijk menu, verzorgd door de Royal North Sea Yacht Club, volledig in Italiaanse stijl. Tussen de gangen door bespraken we ook enkele belangrijke punten van onze werking, want dat blijft natuurlijk ook de kern van wat we doen.
Als kers op de taart volgde een superleuke activiteit: sip & paint. Iedereen ging creatief aan de slag en keerde huiswaarts met een eigen Italiaans geïnspireerd kunstwerkje. Wat een talent in onze club!
Een welgemeende dankjewel aan Barbara Meesschaert en Steffie Vereeck voor de fantastische organisatie, de warme sfeer en deze mooie avond vol verbinding, plezier en vriendschap.
We Serve!

